söndag 7 mars 2010

läger..

Okej nu i helgen så har jag varit på läger.
Lördagen såg ut typ så här.
gick upp 06,15 sen åkte jag iväg till cykel lägret.
ca 09,30 va de tränings pass 1 de varade i ca 2 timmar sen på eftermiddagen när vi hade tankat in ny mat imagen va de dags för pass 2. de blev ca 3 timmar då.

Söndagen började med en smarrig frukost och sen så va de ut och åka lite cykel.
vi började köra ca 2 timmar själv sen så kom eliten ikapp oss sen så körde jag och Jonte med dem i ca 1 timme. Det var RIKTIGT jobbigt. Först så låg vi så fint på 2 led sen efter en vänster kurva så skruvades faten upp och alla elitare gick upp på lagtempo. Jag och Jonte fattade inte något mer än att nu e de nog dags och öka farten om vi ska hänga med så de gjorde vi och satte oss så fint på rulle.. Sen efter ett tag så var vi hemma fast i något tröttare skick. Lägret har varit riktigt skoj tycket jag!!

Hade// Jocke

Inga kommentarer: